Re: vista - czy ja mam wirusa czy czegoś nie wiem ?

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 11:28:39 MET

heng wrote:
> Jacek Maciejewski pisze:
> >
> > A gdzie drugi gigabajt? ;)
>
> Ja mam dwa i jest to samo. Standart
>
> pozd.heng

Mówi się standard ;-)
Ale też potwierdzam.
W xp gdzieś ten "delay" w rejestrze zmieniłem (za poradą). Tu też się pewnie
da.

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...