XP - ikonki na pasku start zdeformowane - jak poprawić?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 09:20:13 MET

Witam,

Mam cały czas w XP powiększone lekko litery (106% standardowych). Do
niedawna wszystkie ikonki ignorowały ten parametr, ale od niedawna same się
przestawiły i lekko się deformują próbując chyba także dopasować się do tego
106%. Mam na myśli ikonki programów, np. Gadu gadu, głośność, antywir,
itp. - które znajduja się obok zegarka.

Jak mam je zmusić do normalnego wyglądu?

MN