Vista HP 64 a UPS

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 00:28:04 MET

Witam.

Jak to jest z obsługą UPS przez Vistę Home Premium 64 bit?
Gmerałem w systemie i nie znalazłem niczego, gdzie można by ustawić obsługę
zasilacza awaryjnego.
Mam APC Smart UPS 1000, do tej pory używałem Win2k, tam była "natywna"
obsługa tegoż, można było też zainstalowac oprogramowanie APC, co też
czyniłem.
W Viście nawet odłączałem zasilanie i żadnego komunikatu w systemie nie
było.
Zasilacz podłączony do komputera poprzez RS232 - czy tu jest przyczyna?
Czy po prostu w tej wersji systemu nie ma (!) obsługi UPSów?

--
Pozdrawiam,
Kerry