Re: Nieprawid³owe ikony i inne k³opoty pocz±tkuj±cego

Autor: Piotr Palusiñski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 21:53:34 MET

In news:fr1gcp$b4t$1@inews.gazeta.pl,
*alburnus* <korlinski.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> Piotr Palusiñski <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisa³(a):

> Dziêkujê Panie Piotrze!
>
> Niestety nie mo¿na przekopiowaæ profilu. Jest tylko jeden
> NAZWA_KOMPUTERA/FIRMA (oczywi¶cie poda³em tu fikcyjne dane) i nieaktywne
> s± przyciski Usuñ i Kopiuj. Niestety w Rejestrze nie ma takiego klucza
> (HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Microsoft\Windows
> NT\CurrentVersion\ProfileList) - inna lokalizacja?

Jest na 100%, inaczej system by Ci siê nie uruchomi³.
Szukaj dobrze klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-xxx-500

> A mo¿e po prostu
> utworzyæ drugiego u¿ytkownika (temu pierwzemu zmieniæ nazwê z powrotem na
> FIRMA, nastêpnie zmieniæ wpis dotycz±cy automatycznego logowania (gdzie?)
> i przekopiowaæ ustawiwnia z FIRMY do katalogu nowego u¿ytkownika i
> ostatecznie usun±æ FIRMÊ?

Utwórz takie konto i wejdz na niego, po wylogowaniu wejz na drugie i
przekopiuj do nowoutworzonego.

> Wchodzimy przez F8? tylko w którym momencie, poniewa¿ zaraz po
> wystartowaniu komputera mam poF8 wybór dysku z któreo chcê startowaæ.

Po wyborze dysku, przed bootowaniem

> Dziêkujê. Zadzia³a³o.

OK.

> Edycja nastêpuje bez problemów w notatniku.

OK.

> Panie Piotrze. Ikony bez zmian. Mo¿e wpiszê co mam w Rejestrze:

Podstaw swoje ¶cie¿ki do ikonki iexplore.exe
Zmien zapis w kluczach rejestru:
HKEY_CLASSES_ROOT\.htm
oraz
HKEY_CLASSES_ROOT\.html
wstaw po prawej stronie "Domyslna"=htmlfile
plus
[HKEY_CLASSES_ROOT\htmlfile\DefaultIcon]
Domyslna="C:\\PROGRA~1\\INTERN~1\\iexplore.exe,1"
oraz w kluczu
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{25336920-03F9-11CF-8FD0-00AA00686F13}\
DefaultIcon
Domyslna="C:\PROGRA~1\INTERN~1\iexplore.exe,1"
Restart i powinna sie ukazac.

> Wykasowanie IconCache.db nic nie da³o.
>
> Pliki reg ju¿ dzia³aj±.

OK.

--
Piotr Palusiñski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy