Re: firewall dla w2k

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 01:30:09 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634RACINE@1634RACINE.pl> napisał w wiadomości
news:fqv3j5$cu1$2@inews.gazeta.pl...
> Sempiterna w news:47cc4d01$1@news.home.net.pl
> [........]
>
> bo jeszcze zalapuje sie na nia w2k? o to chodzi?

> nic przed 4-ka,ale po 215 nie polecasz jednak?

Bo pomiędzy to trafiałem tylko niestabilne bety, mrożące kompa na amen.
Może miałem pecha, ale... nie wiem.

> [mozesz podrzucic adres na 215 pl?]

www.kerio.tk.
Klikasz po lewej download - i tam masz to, co trzeba.
Aby bardzo przyspieszyć instalację, zrób tak:
Pobierz obie części, tzn. kpf215 i spolszczenie, uruchom instalator
Kerio, a jak zapyta o restart, nie naciskaj nic, tylko uruchom
instalator spolszczenia. Jak ten zakończy (bardzo szybko) pracę, to
wtedy naciśnij restart w instalatorze programu i pozwól systemowi
"zrebootować". Voila!
Teraz będziesz musiał sie nastawić na wyklikanie pau regułek, może na
poczatku jest to upierdliwe, ale znaaacznie upierdliwszy w tym jest
Comodo. W kerio tego niewiele. Obserwuj jednak, czy Kerio melduje Ci ten
program, który odpaliłeś. ICMP z zewnątrz raczej do zablokowania.
Zawsze, jak za dużo zablokujesz, można to później odblokować w
ustawieniach.
Jeśli będą jednocześnie grać FW systemowy i Kerio, może być przy
transferach FTP konieczne ustawienie trybu pasywnego.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.