[Windows XP] Brak grafiki w oknach i na stronach internetowych

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 13:09:11 MET

Witam
Na jednym z komputerow w pracy mam problem z "wygladem" systemu (Win XP
Professional + SP2). Problem polega na tym, ze czesc okien, a raczej ich
zawartosc wyglada tak jakby brakowalo kolorow i tradycyjnego ich ukladu.
Dobitnie widac to na przykladzie "Centrum zabezpieczen" - zawartosc jest
utrzymana w odcieniach szarosci, zamiast tradycyjnych kolorowych polach
(aktualizacje/zapora/antywirus).
Podobnie sprawa sie ma z przegladarkami internetowymi - i to niezaleznie czy
to IE 7 czy FF 2.0.x. Tutaj problemem jest kompletne nieladowanie sie
efektow graficznych oraz audio/wideo stron WWW. Ładuja sie jedynie zdjecia
artykolow i ewentualne galerie. A strony wygladaja tak jakby mialy wylaczone
style. Sprawdzalem pod FF i mimo ze w opcjach ma powlaczane pobieranie
obrazkow i styl podstawowy oraz "cala reszte" to strony sa bez grafik i w
wiekszosci bez swoich kolorow.
Np wiem, ze jestem na onecie jedynie po adresie na pasku i dzieki temu, ze
potrafie skojarzyc jaki oryginalnie ma uklad :-)
Kombinowalem z roznymi stopniami zabezpieczen - i nic nie pomoglo.
Co moze byc przyczyna takiego zachowania sie systemu? Moze to jakas
wylaczona opcja?
Pozdrawiam
Paweł