Re: vista-problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 22:31:39 MET

In news:ee5ddd40-58bf-4449-ab1a-f72bc83eb257@f47g2000hsd.googlegroups.com,
*Użytkownik* <ficca84@poczta.fm> typed:
> moze ktos mi cos poradzi...mam laptopa toshiba i viste..
>
> NIe wiem co zrobiłam ale ...na moim pulpicie wszystkie ikony mają taki
> sam wygląd i moge ich zmienic
> zeby cos otworzyc np.winmpa to musze brac :''otwórz za pomoca'' i sie
> otwiera ,ale wtedy wszystkie ikony zmieniają sie na ikone winampa ,
> gdy tak otwieram gg to robi sie tak samo;(...itd

Pobierz ten plik i zaimportuj do rejestru - tj. z Visty:
http://fuhperfekt.republika.pl/Fixlink.reg

oraz przystap do oczyszczenia komputera, bo masz robaki!!
Pobierz ponizsze i uruchom (przed uruchomieniem zaktualizuj bazy do tych
softów)
Spyware Doctor
http://www.pctools.com
http://www.pctools.com/pl/spyware-doctor/?ref=google&gclid=CL-45r3j0Y8CFSXaXgodNwZa7w