Re: ilość połączeń w WinXP

Autor: <sacrum_at_poczta.fm>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 17:22:42 MET

On 7 Mar, 17:14, "slawek kozlowski" <slaw...@autobaza.pl> wrote:
> Użytkownik <sac...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:8d01d23a-ddc4-48ee-a6d1-8121ad10ba1f@n77g2000hse.googlegroups.com...
> Kolega ma w pracy 6 komputerów i jeden z nich służy mu oprócz do pracy
> jako serwer plików. I gdy podłącza sie 5 komputer komp odmawia wejścia
> na niego bo jest za duża ilość dozwolonych połączeń. Czy da sie jakoś
> usunąć to aby serwer przyjmował ich więcej? Windows XP Prof PL.
> Dzieki za wszelkie porady.
>
> XP HE - 5
> XP PRO - 10
> Linux i samba - b.o.
> [...]

no dzięki Sławek za to info ale te dane właśnie znam od kumpla
natomiast zastanawiamy się jak mając już istniejące oprogramowanie
zmienić te ustawienia. No i właśnie kumpel mi powiedział że ma win xp
home bo był tańszy i dlatego nie puszcza więcej niż 5 kompów choć
wcześniej myślałem że ma xp prof.Pozdro.