Re: Jak przywrócić w XP początkową szybkość uruchamiania systemu?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 19:29:25 MET

> poszukaj bootvis

Faktycznie ładnie rozpisuje czas uruchamiania poszczególnych składników.
Niestety narzędzie do optymalizacji jakoś nie chce działać. Po resecie
zgłasza, że minął mu czas i zaleca ręczne porządkowanie dysku. Zrobiłem więc
to porządkowanie nawet dwa razy, ale i tak ciągle optymalizatorowi mija
dopuszczalny czas. Jakieś rady?

MN