Re: Legalnosc systemu

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 19:13:54 MET

W artykule <fqp3e1$evh$1@atlantis.news.neostrada.pl> Gabriel napisał(a):

> Witam serdecznie!
> Akurat jestem na kupnie starszego komputera. Bede do niego potrzebowal takze
> system operacyjny, wiec czy np. taka aukcja jest ok?

Dlaczego tam jest napisane:
wersja systemu MS Windows XP Professional HP OEM
oraz:
certyfikaty autentyczności (tzw.COA) Dell

Z tego co wiem, to Dell != HP.

Z tego co wiem również można odsprzedać komputer OEM wraz z licencją.
Czyli tutaj nie podejrzewałbym nic złego.
Martwi mnie jednak to HP i Dell...

Wygląda na to, że ktoś kiedyś "legalnie" kupił licencję i teraz chce się
kompletu pozbyć.

> Skad mam wziasc plytke?

Powinna być dołączona do komputera.

PS: moje prywatne zdanie: nie zdecydowałbym się na coś takiego.

Jacek