Re: xcopy *.* z wyjątkami

Autor: aaa <test_at_test.ccc>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 09:07:15 MET

Użytkownik "Barton" <no@no.pl> napisał w wiadomości
news:fqm2lm$ba7$1@news.dialog.net.pl...
> Witam.
> Mam kilka komputerów z 2000/XP i chciałem aby podczas uruchamiania
> odpalał sie bat z poleceniem kopiowania wszytskich plików
> z lokalnego dysku D na jakiś dysk sieciowy.
> Ale okazało sie, ze sa 2-3 foldery których nie bede chciał kopiować.
> Jak poleceniem xcopy skopiowac wszystko z wyjątkiem 2-3 konkretnych
> folderów?
>
> Pozdrawiam
> barton

fajniejszym rozwiązaniem będzie chyba robocopy ( też microsoft to wydał) ale
jest dostępny na ich stronie. Ma kilka fajnych przełaczników np: mir.
Kopiuje wszystko co nowe w lokalizacji source i kasuje z destination
wszystko czego już nie ma na source. Plus odpowiednia flaga : copyall.
kopiuje pliki ze wszstkimi uprawnieniami.