Re: Win XP, DOS i 2 drukarki

Autor: Barto <WyTnIj.TO.ujciu_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 08:31:35 MET

slawek kozlowski wrote:
> Użytkownik "Barto" <WyTnIj.TO.ujciu@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No to jeszce zrzuc do pliku wynik net use i powiedz wiecej o tym sprzecie
> sieciowego wsparcia drukarki ?

net use nie widzi w ogóle tej drukarki/portu. Drukarka dodana jest w ten
sposób http://support.microsoft.com/kb/324078/en-us Następnie włączam
"Włącz buforowanie drukarek" i wybieram port LPT, gdy wybiorę port
fizycznie istniejący w systemie np. LPT1 to drukowanie działa natomiast
gdy wybiorę port LPT2 (nie istniejący fizycznie w systemie) drukowanie
nie działa! Czy ja coś źle robię czy coś tu po prostu nie gra?

Print serwer to coś takiego
http://www.dlink.pl/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDLYZU93ygJVYLelXSNvhLPG3yV3oUY54h6ltbNlwaaRp5zwsAmu5j3cf/YEIDNj336vkL0wTuOjdbA==
drukarka OKI MICROLINE 3321