"Wykrywacz" serwerów i MAC-adresów w sieci LAN pod Windows

Autor: Hubert <hub_at_nospam.adres.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 00:36:58 MET

    Witam,

Jakiego programu pod Windows XP lub 2000 dostępnego w necie użyć
(najlepiej, żeby był darmowy, ale jeśli nie ma, to może być i
shareware), by móc wykryć wszystkie urządzenia dostępne w sieci
lokalnej LAN (tzn. posiadające swoje lokalne adresy IP) oraz odczytać
ich adresy fizyczne (MAC) nie znając ich wcześniej?
Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ domowa sieć lokalna, której
jestem administratorem, przechodzi obecnie kryzys, a jestem przekonany,
że taki program pomógłby mi w moim problemie. :) Bardzo więc proszę o
pilną pomoc.

Pozdrawiam,

    Hubert