Re: Ghost z dysku HDD na dysk flash

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 23:16:48 MET

W artykule <611e.000000be.47ce95c3@newsgate.onet.pl> ...piit... napisał(a):

> Jest sobie dysk twardy 3,5''
> 3 partycje NTFS
> System Windows NT 4.0
> Dysk ma pojemność 40GB z czego zajęte łącznie na wszystkich partycjach około
> 1GB.
>
> Trzeba to wszystko przenieść (chyba Norton Ghostem?)
> Na dysk 3,5'' IDE FLASH
> Np. Taki:
> http://www.csi.net.pl/index.php?name=EZCMS&page_id=1444
>
> Czyli zastąpić tradycyjny dysk z wirującymi tależami dyskiem IDE FLASH.
>
> Czy da dadę to zrobić?

Obawiam się, że może być problem.
Ja kiedyś musiałem zrobić odwrotnie - kopię pamięci flash na dysk IDE.
Lecz nie dało się tego wykonać ghostem (nawet kopiując 1-1), bo dysk
flash miał (tutaj mogę przekręcić liczbę, bo bawiłem się tym ponad
2 lata temu) 40 sektorów na track, a dysk IDE 63.
Problem polegał na tym, że przy takiej zmianie, system nie ładował się.

Jacek