Re: XP wykrywa nieistniejącą drukarke

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 19:55:53 MET

Dnia Wed, 5 Mar 2008 19:34:04 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Ndaj sobie uprawnienia do tego klucza.

Dowiedziałem się że do kluczy są różne uprawnienia :) No więc nadałem
uprawnienie, wyeksportowałem klucz a potem usunąłem. Restart i dalej to
samo - Znaleziono nowy sprzęt itd. Zaglądam do rejestru, a klucz się
odnowił automatycznie. IMO to znaczy że albo i w kopii rezerwowej rejestru
jest coś źle albo że klucz jaki jest być musi a coś innego pamięta o tej
cholernej drukarce. No i co teraz dalej? :)

--
Jacek