Re: kasowanie zawartosci TEMP

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 17:43:52 MET

> IMO najlepiej wstaw do autostartu i bedzie kasowal przy uruchomieniu.
> Natomiast przy zamknieciu moga spotkac Cie niespodzianki jak pisalem
> wyzej.

To wiem, ja tez tak kasuje w autostarcie, ale przy zamknieciu robie kopie
zapasowa dokumentow, pulpitu i poczty z komputera lokalnego na sambe w
sieci. Wszystko niby ok, ale w czasie zamykania konsola jest dostepna dla
wlamywaczy bo nie znalazlem sposobu na jej zablokowanie. Po 10-20 minutach
kiedy kopia sie konczy komputer spokojnie sie wylacza. Ale trudno zmusic
uzytkownika zeby zamykal komputer na 20 minut przed koncem pracy.

Moze ktos ma na to jakis sposob ?

slawekk