Re: Zaawansowane udostępnianie plików

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 23:33:00 MET

Użytkownik "Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> napisał w wiadomości
news:fqk8kn$edg$1@news.onet.pl...

> Nie siedzę w temacie udostępniania plików w sieci w XP HE, ale mam pytanie,
> czy zastosowanie np. FaJo XP File Security Extension z www.fajo.de nie zaradzi
> aby temu problemowi?

Nie, oczywiście możesz ustawić jakieś tam prawa dla
dla konta gość, ale tylko i wyłacznie dla tego konta, bo
przez to konto jest uwierzytelniony każdy zdalny klient.
Jeśli lokalnie zabierzesz prawa do pliku dla konta gość w
udostępnionym katalogu to nikt zdalnie nie dostanie się do tego
pliku...

Piciu