Re: dziwny zwis XP SP2

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 20:34:29 MET

the_foe pisze:

> niezwykle malo prawdopodbne, uwalony zasilacz nie generuje losowych zwiech.
> Poza tym pisalem, ze voltarze sa ok i pod xp live nie zwisza sie co wlimuje
> sprawe zasilacza.
>
> BTW: nie wiem skad to maniactwo winienia za wszytko zasilacza. Tym
> bardziej, ze wine zasilacza chyba najlatwiej "wyczuc" bo wiechy sa bardzo
> skorelowane z obciazeniem systemu (gry, operacje dyskowe, kodowanie filmow)
Nie jest to dziwne, to normalne działanie systemu. Dokładasz kartę,
urządzenia USB... (pomijam co tam masz) i zasilacz powiedzmy głupieje (w
uproszczeniu). Puść sobie jakiś monitor z logiem na Vcore i zobacz co się
dzieje.
Najprościej to bez czarowania napisz co masz za sprzęt i co podpięte (cały).

--
Artur