drukowanie win2k przez vpn

Autor: <pctrener_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 19:31:37 MET

Witam
Proszę o pomoc i wszelkie rady.

Komputery klienckie, łączą się z serwerem terminalowym win2k przez
vpn, co prawda łączą się przez mstsc, ale nie mogą nic drukować,
drukarki nie odpowiadają. Oczywiście jest zaznaczona opcja podłącz
drukarki, które nota bene są udostępnione i także zainstalowane na
serwerze win2k.
Z poziomu win2k serwer pinguje adresy ip komputerów klienckich, ale
jak chce wyszukać komputer przez ip to go nie znajduje.
Wcześniej było ok, a teraz powstał jakiś problem.
Normalnie jak chce zainstalować nową drukarkę na win2k, która
podłączona jest do komp. klient. to wybierałem szukaj (komputer)
podawałem jego adres ip, zgłaszał sie i klikałem na udostępnioną
drukarkę i instalowała sie na win2k. Jest to potrzebne, bo komp
klienckie łączą sie z tym serwerkiem, odpalają program do fakturowania
i drukują go u siebie.

Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Paweł