Re: XP home: edycja rejestru z poziomu DOS

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 16:05:08 MET

In news:fqj2cf$hjg$2@news.onet.pl,
*PG* <pgkuc@op.pl> typed:
> Witam,
>
> Czy jest jakiś sensowny programik, ktory pozwala na edytowanie (w miarę
> przyjazne) pliku rejestru windowsa - nawiązuję w tym wypadku do posta
> "XP: po zalogowaniu wyrzuca do etapu logowania".

Ultimate Boot CD for Windows
lub jeśli masz drugi system na tym dysku, to z niego obrabiasz pliki
rejestrowe.
Polecam postawic drugi syetm - ja np. mam XP i Viste.

> Druga sprawa gdzie tego pliku szukać? To jest osobny plik czy część
> jakiegoś dużego pliku, czy może kilka plików?

Tu masz opis wszystkich plików rejestrowych
http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr1/rejestr1.html

> No i na sam koniec: jaka powinna być właściwa scieżka do pliku
> userinit.exe i gdzie jej szukac w pliku rejestru.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Userinit= X:\WINDOWS\system32\userinit.exe,

> A moze da sie przegrac plik rejestru na dyskietkę, a potem zedytować
> bezpiecznie na innym komputerze a potem wgrać go ponownie?

Jesli tylko fragment jakiegoś klucza to tak, ale cały rejestr jest za duzy.