Re: firewall dla w2k

Autor: 1634Racine <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 13:35:30 MET

artiun napisal[-a] w news:fqjdt0$fhh$1@node1.news.atman.pl
> Wiele programów (także nowe wersje), olewają w2k (choćby Photoshop).

O! i to jest ta choroba :) Bo czy ten photoshop co to na w2k dzialal - _juz_
jest be ?? Ja domyslam sie, ze SUPER graficy to dla plugina w nowym Ph.
przejda na xp,ale to tez nie jest pewne. Podejrzewam,ze ten ostatni Ph co to
dzialal na w2k nie jest zly, nie jest zly. A inne programy... Az taka zaraza
porobila sie, ze masowo nowe wersje olewaja w2k?? Nie sadze. To nie moze byc
az taki masowy trynd - kto rozsadny produkujac mocny dobry drogi progr.
zablokuje sobie klienta z w2k. A ich masa.

> Nie od strony społeczności, zwykłe działanie marketingowe.

A to tak.

> Miałem długo w2k (stabilny jak diabli), po ustabilizowaniu się xp na
> niego przeszedłem - właśnie z powodu programów.

Powielasz moje myslenie.Albo ja Twoje :) Tak w sumie planuje. Ale jakos...
nie wychodzi. w2k zdaje sie mniejszy od xp, mniej pierdolek, ale moze jest
cos tak waznego,tak super w xp, ze warto juz/w koncu przejsc na xp, bo juz
bardziej stabilny to chyba nie bedzie. Ale jakos nie moge doczytac sie czym
tak naprawde dla mnie istotnym przewaza xp nad w2k. Moze ten automatyczny
punkt przywracania,jak juz jakas mega awaria... No nie wiem.Poki co -
w2k.pomecze sie :)