Zawieszjący się aplet javy na stronie www

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 09:18:51 MET

Witam
Po aktualizacji XP Prof., w której Internet Explorer z wersji 6 zostal
zaktualizowany do wersji 7, zaczął zacinać się aplet javy uruchamiany przez
IE na stronie www. Aplet ten służy do wprowadzania danych do małej bazy
danych, ma kilka opcji, a zawiesza IE7 tylko w jednej opcji. Korzysta z tego
kilka osób na kilku komputerach. Wszędzie działa poprawnie po aktualizacji
do IE7 oprócz jednego komputera. Wypróbowałem już chyba wszystkie opcje z
ustawień internetowych, wyłączałem firewalla, odinstalowałem Symanteca
Antywirusa i nic nie pomogło. Autor apletu też walczył z tym problemem, ale
w końcu poddał się i proponuje "zaoranie systemu" :-(
1. Co radzilibyście zrobić, aby to naprawić bez ponownej instalacji systemu
operacyjnego.
2. Jak najlepiej wykonać procedurę naprawczą systemu operacyjnego bez utraty
zainstalowanego orogramowania, ewentualnie jak przywrócić standardowe
ustawienia (i czego)?
Proszę o porady.

Pozdrawiam
Rafał