Re: start systemu

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 07:32:31 MET

bbl wrote:

> Mam zainstalowany system Vista potem XP i teraz przy uruchomieniu tam gdzie
> wybór z którego systemu ma odpalać domyślnie jest że Vista, jak to można
> zmienić na XP? Będe wdzięczny za pomoc.

"...Zmiana systemu operacyjnego, który będzie uruchamiany domyślnie
(uruchamianie wielu systemów operacyjnych)

Jeśli na komputerze jest zainstalowany więcej niż jeden system
operacyjny, można wybrać system uruchamiany po włączeniu komputera.
Konfiguracja, w której na komputerze jest zainstalowany więcej niż jeden
system operacyjny, jest często nazywana konfiguracją z uruchamianiem
wielu systemów operacyjnych.
Kliknij, aby otworzyć okno System. Jeśli zostanie wyświetlony monit o
hasło administratora lub potwierdzenie, wpisz hasło lub potwierdź.
Kliknij przycisk Zaawansowane ustawienia systemu.
Kliknij kartę Zaawansowane, a następnie w obszarze Uruchamianie i
odzyskiwanie kliknij przycisk Ustawienia.
W obszarze Uruchamianie systemu na liście Domyślny system operacyjny
kliknij system operacyjny, który ma być używany po włączeniu lub ponownym
uruchomieniu komputera...."

Powyższy cytat pochodzi z pomocy systemowej systemu Windows Vista.
Skorzystaj z niej czasem(!)

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk