Re: Vista - dwa problemy (mailto: oraz flash)

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 18:27:54 MET

[...]
> Jedynie wejśc jeszcze raz w Domyslne Programy i tam poklikać, ale dobrze
> /Zastosuj...

Klikam i klikam i nie działa i nie mam tam nigdzie "Zastosuj" a co najwyżej
"Zapisz", "OK", "Zamknij" :P, które oczywiście nic nie zmieniają... tzn.
zmieniają, np. mogę sobie przypisać w "Ustaw programy domyślne" mailto:
do Thunderbirda, albo do "Poczta systemu Windows" zatwierdzić itd. ale
jak kliknę później na link z mailto: to i tak otwiera MSIE i wyskakuje
błąd, a na liście "Skojarz typ pliku lub protokół z programem" jak nie było
mailto: tak nie ma... :P

...tak bardzo bym chciał aby to było takie proste jak się wydaje...

--
Mr.FX [ myryfykysy ]