otworz za pomoca..... - popsute

Autor: 1634RACINE <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 14:26:18 MET

gdzies wyczytalem,ze wpis tutaj:

[HKEY_CLASSES_ROOT\Unknown\shell\openas\command]
@=hex(2):45,00,3a,00,5c,[ itd...]

... da otwieranie _nieznanych_ (w sensie rozszerzenia) plikow przez wybrany
edytor (i tutaj nalezalo podac sciezke do edytora, podalem edytor tekstowy
by otwieral np. nfo).
Ale:
cos nie zadzialalo, starego wpisu w rejestr nie mam niestety, final taki, ze
nie dziala to nowe otwieranie owym wskazanym edytorem "nieznanych' plikow +
w dodatku nie dziala prawoklik "otworz za pomoca..." (otwiera ni przypial ni
przylatal wlasnie owym edytorem i nie mam oryginalnej,uzytecznej mozliwosci
WYBORU aplikacji otwierajacej z mozliwoscia nakazania by wlasnie ona
_zawsze_ otwierala)

Podrzuccie prosze prawidlowy wpis zamiast powyzszego.
A w ogole: to tutaj pies pogrzebany? gdzie w rej. tkwi tajemnica pokazywania
sie tego panelu "otworz za pomoca..." z mozliwoscia wyboru apl. po
prawokliku ?