Re: po zalogowaniu wyrzuca do etapu logowania

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 12:33:11 MET

Użytkownik "PG" <pgkuc@op.pl> napisał w wiadomości
news:fqgkq5$1ae$1@news.onet.pl...

> Nie można tego zrobić z poziomu DOS uruchamiaąc jakiś porogram w trybie
> awaryjnym?

Można z poziomu konsoli odzyskiwania, ale kto myśli o
 w miarę aktualnej kopii rejestrów - prawda?
Poza tym masz NTFS, a to jakby z DOS nie 'zagra' ;)
(tylko nie pisz, że masz FAT32...)
Instalacja nowego systemu to raptem pół godziny, przygotowanie
narzędzi, żeby do niego zajrzeć może zająć o wiele więcej czasu.
Zobacz
http://www.nu2.nu/pebuilder/ albo podobne i zerknij jeszcze tutaj

http://support.microsoft.com/kb/310396/pl

Piciu