Re: blokowanie stron

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 12:04:55 MET

Użytkownik "slogan" <trojacz@polbox.com> napisał w wiadomości
news:fqgg4q$jl9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Mam legalny windows XP z sp2.Od początku zainstalowania mam duże
> kłopoty z przeglądarką Internet explorer7.Większośc stron jest
> blokowana i nie chce się otwierać..np. Interia..wp.tenis
> atp.itd.Ustawienia zablokowanie stron nieaktywne,stopień zabezp.
> średni.Co robić?

Zmień przeglądarkę. Jak dotąd, chyba najmniej kłopotliwy jest FireFox,
ewentualnie Opera. Są to przeglądarki znacznie bezpieczniejsze, niż
MSIE/WIE, ja WIE używam tylko tam, gdzie z innymi nie chodzi.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.