Re: Vista - dwa problemy (mailto: oraz flash)

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 11:21:04 MET

[...]
> /.../
>
> Start/ Programy domyślne - tu ustaw, ale porządnie to wykonaj, a nie będzie
> już nudziła.

Nie pomaga. :( Nie wiem co można tam nieporządnie zrobić.
Próbowałem wszystkiego, zarówno ustawienia Windows Mail w
"Ustaw programy domyślne" jak i "Określ dostęp do programów
i ich ustawienia" i nic... W "Skojarz typ pliku lub protokół
z programem" wciąż brakuje mailto: na liście protokołów.

> Lub podstaw swoje
> http://groups.google.pl/group/microsoft.public.pl.windows/browse_thread/thread/17e6ca0a0ad84144/96f032b0ff761a3e?lnk=st&q=domyslne+programy+poczty+itd#96f032b0ff761a3e

Sprawdziłem i mam te klucze w rejestrze, tyle, że ustawione
na "Windows Mail". Co jeszcze można zrobić/sprawdzić?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]