Re: Najnowsza Opera, Najnowsza Java (Sun) się gryzą?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 01:04:29 MET

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:fqfbvk$pa5$1@node1.news.atman.pl...
> [...]

W międzyczasie przeinstalowałem Operę.

> Blokady są dla witryn, sprawdź:
> Preferencje->Zaawansowane->Zawartość->Zablokowana zawartość

brak blokad z obiektami Java

> Zobacz czy masz w opera6.ini (w katalogu profilu) wpis
> [Java]
> Enabled=1

Jest.

> Dodatkowo:
> http://www.opera.com/support/usingopera/operaini/#java

Vendora ustawiłem na 1 - Sun, było 0.

> Wpisz w pasku adresu:
> about:config i przejdź do sekcji Java
>
> Powinny być ustawione:
> Opera class path _twoja_sciezka_\Opera\Classes\Opera.jar
> Security Policy _twoja_sciezka_\Opera\Classes\Opera.policy

Jest i pliki istnieją.

Ustawiłem co się różniło, po restarcie Opera nadal uszkadza treść
obrazków Javy. Nie wiem, czy to Opera, czy stery grafiki...?
Ale pamięć karty była testowana, nie ma błędów, karta nie jest
podkręcana, system także nie. Czyżby Numion coś kwasił z wywołaniem
funkcji wyświetlania wyników?
Hmm... Memtest odpalony na ponad 12 godzin nic nie wykazuje... ale np.
mam dziwne zachowanie płyty - na kompie nie da się... postawić żadnego
Linuxa! W trakcie wyświetla o braku filesystemu, a pchnięcie instalacji
kończy się komunikatem Kernel Panic... Zobaczę jeszcze Ubuntu. Nie wiem,
czy to może mieć jakieś znaczenie.
Ale przecież, gdyby coś było nie halo, to system by mi się pieprzył, a
chodzi bardzo dobrze i nie miałem jeszcze przez chyba ponad miesiąc ani
jednego BSoD-a. DEP też nie pyszczył o lewych progsach.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.