Re: Najnowsza Opera, Najnowsza Java (Sun) się gryzą?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 00:48:25 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:fqfal0$7vk$1@opal.icpnet.pl...
> Sempiterna log:
> [...]
>
> Nie trzeba 'zgrywać' profilu przy reinstalacji czy insatlacji.

Nie zgrywałem. Aale, chcę dogłębniej wyrzucić Operę i wtedy jednak sie
zabezpieczę, bo już mi się raz trafiło, że Opera nie przyjęła zgranego
profilu... (A ja go po wrzuceniu na miejsce za szybko usunąłem z
backupu, mea maxima culpa) :)

> Ooo, przypomniał se co nawywijał...;-)?

O ile w ogóle nawywijał :)) (wcale się nie wypieram, że przez moje
gapowe coś uleciało) :)
No, ruszyłem trochę, szczegóły w innej części wątku, ale nie do końca -
zawartość wyświetlanego obiektu bywa uszkodzona.
Aale... zdjąłem wszystkie blokady (conajwyżej wyklikam je znowu). W
żadnej nie był zablokowany obiekt Java.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.