Re: Najnowsza Opera, Najnowsza Java (Sun) się gryzą?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 23:31:35 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:fqf6dj$2ln$1@opal.icpnet.pl...
> Dlaczego u Ciebie się gryzą? Z Twoich zeznań nie można nic
> wykoncypować,

No... Opera nie widzi Javy...

> poza tym żeś chory, 'ptasznik'...:-)

A temperaturka w górę... na szczęście łeb nie na*.*la za bardzo i da się
żyć :)

> BTW
> 1' posprzątałbym dyski i rejestr

Było wcześniej zrobione, dość dokładnie. Hmm... A może ZBYT dokładnie?
:))
Oczywiście, sprawdzę ponownie.

> 2' sprawdziłbym konfiguracje

Sprawdzona, jest, jaka być powinna.

> 3' przeinstalowałbym Operę

Chyba będzie najszybciej... Jeszcze tylko profil muszę zgrać, aby nie
wkładać wszystkiego na nowo.
Ale to już za dnia, jak umysł będzie trzeźwiejszy (nie piłem, choroba
otumania nieco).
Póki mi ta Java tak strasznie potrzebna nie jest, to się nie będę
spieszyć. Najważniejsze, że banki mi chodzą.
A reszta, to głównie Javascript, który chodzi wyśmienicie.
CHociaż... mam jeszcze pewną sugestię, sprawdzę... Czy nie jest tak, że
zrobiłem jakiemuś aplecikowi kuku przez "Zablokuj element", jak mi się
parszywie na stronie wyświetlił...?

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.