Re: Torrent i przelogowanie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 12:28:44 MET

*Pawel* pisze:

> Mam pewnie dla Was dziwne pytanie, ale nie znalazlem odpowiedzi.
> Czy jezeli na jednym koncie mam zapuszczony torrent czy inny program p2p, to gdy
> przeloguje sie na innego usera sciaganie nadal bedzie szlo?

Nie będzie. Chyba, że spełnisz jeden z dwóch warunków:
- użyjesz szybkiego przełączania użytkowników (Fast User Switching) do
zalogowania drugiego - XP i Vista
- uruchomisz program "do torrentów" jako usługę. Czyli albo znajdziesz
taki, który potrafi się w ten sposób uruchomić OOTB (ma tą możliwość
wbudowaną przez autora programu), albo go do tego zmusisz, korzystając z
programików pozwalających uruchamiać niektóre programy jako usługę. Tyle,
że nie każdy program można do tego "zmusić". Bo na przykład nie mają
przełączników wiersza polecenia a usługa nie ma okna pozwalającego
wyklikać co tam przy ściąganiu potrzebne.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]