Re: Problem z ntdll.dll

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 19:56:17 MET

Grzegorz napisal:
> [...]

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
User Shell Folders

dowolna plyta gigabyte z recovery express2, instalacja windowsa na C i
ukrycie tej litery w explorerze zeby czegos przypadkiem nie zapisac na niej

wszystkie dane uzytkownika na innych partycjach

w razie problemow przywrocenie 4gb danych windowsa to ok 10 minut
(bez botowania z cd, dosow, szmosow, tylko f9 i restore)
+ ew. drugie tyle zeby zreinstalowac/naprawic jakis tam program

jak narazie kilkunatu userow sie nie skarzy...