Re: Internet Explorer 7 nie otwiera stron szyfrowanych SSL

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 09:00:27 MET

Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk wyskrobał(a):

> Jaką widzisz siłę szyfrowania w informacjach o IE. Zobacz na stronę
> http://www.duxcw.com/faq/win/xp/secure.htm

Siłę szyfrowania widzę 128-bit. Ogólnie to dobra strona jest, którą
poleciłeś. Chyba rozwiązałem problem. Nie wiem ostatecznie czym, ale
zrobiłem reset wszystkich ustawień IE 7 razem z opróżnieniem cache'a, sfc
/scannow i usunąłem folder \Windows\system32\catroot2. Na razie wszystko
działa :) Dzięki za pomoc!

--
.B:artek.