Re: Nie mogę otworzyć partycji przez 2xclick

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 21:28:57 MET

In news:fq9pfs$ieo$1@inews.gazeta.pl,
*Marek Cholocher* <mikos77@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Witam
> Mam mały, ale trochę uciążliwy problem. Wgrałem do laptopa Windows XP sp2
> z Ghosta (czysty, same sterowniki) i nie mogę wejść na dyski przez
> podwójne kliknięcie. Do katalogów, cd, pendrive wchodzę w ten sposób bez
> problemów. W sieci znalazłem jedynie żeby usunąć ukryty plik autorun,
> którego nie mam (podgląd na ukryte pliki włączony). Będę wdzięczny za
> wszelkie sugestie. Pozdrawiam
> Mikos

Poszukaj jeszcze raz pliku autorun.inf i go usun.
Zaimportuj do rejstru;
http://fuhperfekt.republika.pl/dysk.reg

Przy okazji:
Pobierz ponizsze i uruchom (przed uruchomieniem zaktualizuj bazy do tych
softów)
Spyware Doctor
http://www.pctools.com
http://www.pctools.com/pl/spyware-doctor/?ref=google&gclid=CL-45r3j0Y8CFSXaXgodNwZa7w