Re: Win XP, DOS i 2 drukarki

Autor: Barto <tousun_ujciu_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 16:03:07 MET

MarkPunk napisał:

> Użytkownik "Barto" <WyTnIj.TO.ujciu@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Raczej nie
>
> sprawdź jeszcze raz NET USE czy LPT1: jest poprawnie zamapowane, bo czasem
> coś mu sie nie udaje przy starcie i figuruje jako Odłaczony
> wtedy trzeba jeszcze raz net use lpt1: /delete oraz net use lpt1:
> \\server\drukarka /yes

Nie jest to drukarka montowana po SMB tylko przez LPR na sprzętowy serwer
wydruku. Wcześniej działało mi to bez problemu. Mam tam jeszcze
zainstalowane 3 inne sieciowe drukarki (bez podmapowania pod LPT) i działa
mi tak na kilku komputerach i wszytko jest Ok! Tylko na tym komputerze
gdzie mam drugą drukarkę LPT2 tak się dzieje.

Pozdrawiam

--
Barto