Re: Wolny start Win XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 10:30:12 MET

Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fq8h09$7kl$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Mam kilka takich samych zestawow: 2GB ramu, core 2 duo E4500, szybki
> dysk, dobra plyta itp.
> Na wszystkich jest dokladnie to samo.
> Komputer chodzi bardzo ladnie i szybko, jednak samo uruchomienie win
> xp trwa wyjatkowo dlugo.
> Tzn. gdy pojawia sie napis uruchamianie i lataja te kropeczki to przez
> dlugi czas nic sie nie dzieje - dysk nic nie odcztuje. Wsumie nic sie
> nie dzieje przez okolo minute. Nastepnie przez 5 sekund cos odczytuje
> z dysku i juz windows jest uruchomiony. Skad sie bierze ta przerwa?
> [...]

Przeczytaj to, co dopiero, ledwie 2-3 dni temu pisałem na grupie, prawie
dokładnie o czymś takim... tylko działo się w innym momencie.
Zbadaj to. To także może być problem z transferem.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.