Re: pogrubiona sygnaturka w Outlooku

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 23:57:56 MET

Skrypëk schrieb:
> Tomasz Chmielewski nabazgrał:

> W art. 127, 206 i 374 Kodeksu spółek handlowych od pierwszego stycznia
> roku ubiegłego.
> http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU20000941037&type=3&name=D20001037Lj.pdf

Ale czy to jest *nakazem* ("powinny zawierac"), i w dodatku
obowiazujacym w *kazdym* emailu obojetnie jakiej tresci ("pisma i
zamowienia handlowe" to nie jest obojetnie jaka "międzyfirmowa
korespondecja"), wyslanym z firmy A do firmy B?

Wydaje mi sie, ze nie, i ze chodzi jedynie o skladanie zamowien, i
chodzi o pozniejsze ewentualne unikanie nieporozumien.
Przynajmniej do tej pory tylko z taka wykladnia sie spotkalem - ale
pewnie do uzyskania precyzyjnej odpowiedzi odpowiedniejsza bylaby grupa
o prawie.

§ 1. Pisma i zamówienia handlowe składane przez spółkę w formie papierowej i
elektronicznej, a także informacje na stronach internetowych spółki powinny
zawierać:
1) firmę spółki, jej siedzibę i adres,
2) oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest dokumentacja
spółki oraz numer pod którym spółka jest wpisana do rejestru,
3) numer identyfikacji podatkowej (NIP),
4) wysokość kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org