Po włączeniu XP system zamiera na 2-3 minuty.

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 18:47:52 MET

Witam,

Od tygodnia mam dziwny problem. Po włączeniu komputera pod koniec ładowania
wszystkich dupereli system zamiera na 2-3 minuty. Mysz się daje poruszać,
ale nie można nigdzie kliknąć. Procesor w ogóle nie jest obciążony, dysk nic
nie robi (czasem pomruga diodką).
Oczywiście zacząłem od testowania komputera:
AVAST, SPYBOT, AD AWARE, KASPERSKY ON LINE - żaden z nich nic nie wykrył.
C cleaner też nie pokazał specjalnie śmieci.

Co najgorsze - czasem zamrożenie komputera może trwać ponad 5 minut - wtedy
robię twardy reset i przy ponownym uruchomieniu mam komunikat, że plik
relestru jest uszkodzony i odtworzony z kopii.

Czy jest jakiś sposób na naprawienie sytemu byz ostatecznych rozwiązań
(format)?

MN