Re: Problem z ntdll.dll

Autor: Grzegorz <bzdura_at_tuniemamaila.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 08:10:00 MET

Hello Maciek !:

> U mnie też pomaga Enter i nic się niezwykłego nie dzieje, ale niestety
> jest to denerwujące. A jak się pozbyłeś problemu? Tylko nie mów, że
> reinstalując system ;-)

No prawie - z uwagi na jakiś szajs w rejestrze 2 tygodnie temu musiałem
wrócić Ghostem do stanu z 27 grudnia 2007 :-D ! W ogóle, to polecam małą
partycję systemową i Ghosta. Ale nie wiem, jak domyślnie zmienić
położenie folderu Program Files no i ustawień osobistych. Tylko moje
dokumenty da się przesunąć ... Ech, ten Windows, to kupa błędów i kilka
działających programów, ale nie od MS :-D !

Powoli mam dość dowcipów Windy. Nie mam na to czasu, jak bym policzył
cały czas stracony na usuwanie bzdurnych problemów, to średnio ze 2
tygodnie rocznie by wyszło. W zasadzie nawet za darmo szkoda coś takiego
instalować.

A teraz jakaś aplikacja mi się burzy o NetFramework 2 ..... I nie wiem,
co !!!!! W logach nic nie ma, jak zwykle.

pzdrw.

--
Grzegorz