Re: Problem z ntdll.dll

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 22:17:23 MET

Maciek ośmielił się napisać:
> Oczywiście mój błąd - "zjadłem" literę :-)

> Niestety problem jest chyba inny.
sprawdzilem, ta fn jest dopiero w XP.
jestem prawie pewien ze jest to jest wina jakiejs dllki ktora uzywa
ntdll, najciekawsze jest jednak to ze wcale to nie musi byc dllka
systemowa, to moze byc dllka jakiegos inne programu, przykladowo gg
instaluje haka klawiature wiec wpycha do kazdego procesu uzytkownika
swoje dllke, i jesli ew. taka dllka bedzie spaprana to moze wywalic sie
inny program (np explorer) ale z powodu dllki gg.

Mam dwie kopie Windows 2000 (z takim
> samym zestawem poprawek) na dwóch różnych komputerach. Wersje bibliotek
> ntdll (dla pewności sprawdziłem też kernel32) są identyczne, a mimo to
> na jednym pojawia się powyższy komunikat, na drugim nie.
ok, to sprawdz moze wersje komunikator, tzn zainstaluj na "zlym"
komputerze dokladnie ta sama wersje co masz na "dobrym", ale nie wiem
czy w tym jest problem.

Czy w trybie awaryjnym tez istnieje ten problem? (tzn moze awaryjny z
seica jesli to wywalaja sie programy sieciowe) Jezeli wspolnym
muianownikiem sa programy sieciowe to sprawdzilbym jeszcze
wersje/wielkosci takich ddlek jak:
wininet.dll
urlmon.dll
byc moze jeszcze
wsock32.dll

ja byl tak zrobil, co Ty zrobisz to juz Twoja sprawa