Re: vista jak xp

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 18:13:01 MET

On 27 Lut, 16:38, Piotras_ <a...@e.pl> wrote:
> Witam,
>
> nie mam styczności z tym systemem, kuzynka sobie kupiła laptopa Lenovo
> N200 z vistą i jest przerażona ;).

Czemu? Vista to się chyba kobietom podoba. Moja jest zachwycona
interfejsem Aero.

> Jutro będę miał dosłownie chwilę żeby
> go obejrzeć i mam pytanie, co można zrobić aby upodobnić go najbardziej
> do xp?

Nic. Można wyłączyć całkiem Aero, ale interfejs Vista Basic to w
gruncie rzeczy takie Aero bez przezroczystości. Z kolei Windows
Classic wygląda jak 9x/2000.

> Wiem żeby jej wyłączyć UAC

Wyłączenie UAC to bardzo głupi pomysł.

> ale nic poza tym (bezpieczeństwo pomijam bo laptop nie jest podłączony
> do sieci).

Nie tylko bezpieczeństwo sieciowe! UAC chroni przed przypadkowym
uszkodzeniem systemu.

MB