Sprawdzenie, kto używa plik...

Autor: Marcin Miga <marcin.miga_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 14:59:27 MET

Witam!

Tytułem wstępu:
Na dysku sieciowym zamieściłem aplikację, którą często modyfikuję. W
związku z tym podmieniam EXE 'w locie'. Robię to tak: Zabieram
wszystkim prawo do pliku, sobie daję full i zmieniam nazwę pliku na
np. 'PROGRAM1.EXE'. System wtedy się nie burzy, że plik jest używany.
Ale po jakimś czasie się okazuje, że mam w katalogu: 'PROGRAM1.EXE',
PROGRAM2.EXE, ... no i oczywiście PROGRAM.EXE. Starych wersji nie mogę
usunąć, bo ktoś je używa (program może być używany non-stop po parę
tygodni i miesięcy). Jak sprawdzić, kto używa fizycznie dany plik
(mógłbym go poprosić o wyjście). Gdy spojrzę na komputerze, do którego
fizycznie należy katalog w 'Serwer', to mam, że X uzytkowników używa
PROGRAM.EXE, a nie ma w ogóle PROGRAM1.EXE...
Więc jak to sprawdzić?

z góry dziękuję i pozdrawiaMM