Re: Kolejny powod zeby NIE UZYWAC VISTY

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 06:43:58 MET

Dnia Tue, 26 Feb 2008 16:33:14 +0100, Grzegorz napisał(a):

> Hello Michal Kawecki !:

> A może wiesz, dlaczego Winda od NT w górę nie pozwala na bezpośredni
> dostęp do hardwake, w konkretnie do linii portów w czasie rzeczywistym ?
> To jest argumentem, dlaczego na większości moich kompów używam W98SE !

Win98 a NT to dwie zupełnie różne linie systemów, różne kernele i
odmienne podejście do obsługi sprzętu. Usunięcie bezpośredniego dostępu
do portów podniosło stabilność systemu, gdyż źle napisany moduł obsługi
portów nie jest w stanie go zawiesić (a tak jest w Win98).
Nie wiem jakich programów używasz, ale większość producentów już dawno
przystosowało swoje aplikacje i właściwie nie ma żadnej potrzeby
dalszego utrzymywania starych systemów.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/