Re: Slownik Pol-Angl - Vista + Office 2003

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 22:32:25 MET

Dnia 26-02-2008, ktoś znany jako 'Zomo' w wiadomości
<news:fq1t8d$m3r$1@news.onet.pl> napisał:

> czy te pliki BAT-a sa napewno zamiennne z MsOffice? Bo u mnie
> na Vista Home Premium 32 nieststy nie dziala - pliki tam gdzie trzeba,
> wpisy do rejestru ok a przy probie jakiegokolwiek tlumaczenia mam
> "No results were found"...

Teraz widzę, że chodzi Ci o tłumaczenie z jednego języka na drugi, a
nie o sprawdzanie poprawności pisowni (tu niestety nie mogę nic
poradzić).

Pliki, o które Ci chodziło pochodzą z MS Office/Word 2000 i służyły
tam do sprawdzania poprawności pisowni polskiej w trakcie pisania. To
rozwiązanie z linka na pewno działa w mailerze The Bat (ale przy
sprawdzania pisowni!) i nie koliduje z nowszym MS Officem (który
korzysta z innych plików).

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog