Re: kto ma dyski instalacyjne XP do HP nx7300 ?

Autor: jack <shineme_bez_tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 20:11:28 MET

Dnia Tue, 26 Feb 2008 08:34:06 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Ale mnie chodzi o kwestie licencyjne. Jaką masz wersję Visty?
> Bo jeżeli Home, to nie wolno Ci zamienić jej na XP -- chyba,
> że sobie kupisz XP osobno.
>
> Poza tym przesadzasz nieco z tym krytycznym podejściem do
> Visty.

Jeśli ma 1GB pamięci to nawet przyjmując zasadę ze kolega nieco przesadza -
przesada ta wydaje się być nieznaczna - mniej niż 2 GB nie pozwala
użytkownikowi Visty (który ma doświadczenia z szbkością komputerów
przenośnych na innych systemach )stwierdzić, że komputer jest przyzwoicie
"płynyy " i w miarę szybki niestety.