Re: Kolejny powod zeby NIE UZYWAC VISTY

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 21:47:08 MET

Użytkownik "grafi" <grafi@poczta.one.pl> napisał w wiadomości
news:fpv81e$bq5$1@news.onet.pl...
> [...]

Ja u siebie próbnie (P4D925, 3GHz, 2GB RAM, Palit 7300 na dwa monitory)
postawiłem Vistę, na 3 dni. Nie stwierdziłem, żeby ten system miał być
spier...niczony. To po prostu inna jakość, inna filozofia, do której
trzeba przywyknąć. Inna sprawa, że jest niesamowicie zachłanna na zasoby
(i m.in. bez giga RAM nie podchodzić) i ewentualnie do tego można się
czepić. Ale jako taki, jest to zupełnie przyzwoity system. Trzeba tylko
IMO odpowiednio się z nim obchodzić. Jak tylko uskrobię kasę na zakup,
to bardzo prawdopodobne, że Vista u mnie zahula. Po prostu, trzeba mieć
wydajny, mocny sprzęt, aktualne komponenty i nie powinno być IMHO
żadnych problemów... zgadzasz się z moim spostrzeżeniem?

PS. Przepraszam Grafi, że przez Ciebie odpowiadam... ale nie mam już
poprzedniego postu u siebie.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.