Re: Outlook 2003 i powtarzające się wiadomości

Autor: Bula <bulax5_at_spamikpoczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 17:56:38 MET

Wojciech "Spook" Sura pisze:
> Witam!
>
> Mam problem z Outlookiem 2003 - wszystkie konta mają włączoną opcję
> pozostawiania ściągniętych wiadomości na serwerze. Niestety, powoduje
> to, że Outlook ściąga te same wiadomości po kilka razy, co jest dosyć
> irytujące. Zainstalowałem SP i poprawkę KB, która miała rozwiązać
> problem, ale nie rozwiązała. Co mogę jeszcze zrobić?

Czy na innym czytniku dzieje sie to samo. Jezeli nie, to sa dwa wyjscia,
  ponowna konfiguracja na oe poczty, najwygodniej stworzyc od nowa
calkowity profil, ale to w momencie kiedy problem wystapi po ponownym
skonfigurowaniu konta. Nowy profil, moze rowniez stworzyc w ramach
testow, np przed testowaniem na innym czytniku.

--
Pozdrawiam
Bula