Autopatcher i problem z udostepnianiem plików w sieci lokalnej

Autor: Adam <nie_at_mam.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 00:54:58 MET

Witam,

mam nastepujący problem:

Mam dwa komputery w mini sieci lokalnej
i problem takiej natury, iż jeden komputer widzi
pliki udostępnione, a drugi komputer nie wpuszcza do siebie tego
pierwszego.

Obydwa komputery mają włączone konto Gościa, w ustawieniach "Odmowy dostepu
do tego komputera w sieci" konto Gosc jest usunięte.

Prawdopodobnie Autopatcher pokrzyzował mi plany,
poniewaz na komputerze "A-stacjonarnym", ktory wpuszcza komputer
"B-notebook'a" aktywowana jest tylko funkcja wylaczenia Poslanca
(kolor niebieski oznacza iż funkcja jest juz aktywna w systemie):
http://img86.imageshack.us/img86/393/e4300cs5.gif

natomiast na komputerze "B-notebook", ktory nie chce za zadne skarby
wpuscic komputera "A-stacjonarnego" zainstalowane sa prawie wszystkie opcje
bezpieczenstwa dostępne w Autopaczerze:
http://img86.imageshack.us/img86/6174/asusna4.gif

I teraz moje pytanie i prosba zarazem do Was:
ktore opcje widoczne na powyzszym screenshocie są odpowiedzialne za to ze
komputer "B-notebook" blokuje udostepnione zasoby komputerowi
"A-stacjonarnemu", i jak je dezaktywowac ?

Na obydwóch komputerach zainstalowany WinXp Proff PL SP2.

Bede niezmiernie wdzieczny za kazde Wasze pomocne wskazowki.

--
pozdrawiam
Adam