modyfikacja windowsa...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 17:05:22 MET

witam!

mam laptopa Fujitsu-Siemens do ktorego zostal dolaczony oryginalny
polski windows xp home sp2 na plycie.

instalacja przebiega prawidlowo, nie potrzeba podawac numeru seryjnego
i co ciekawe windows ani razu po instalacji nie domagal sie rejestracji
w microsofcie.

system wymagal przeinstalowania.
jako ze laptopa uzywa osoba wylacznie anglojezyczna chcialem
zainstalowac swojego xp sp2 eng.
okazalo sie to niemozliwe dlatego ze laptop ma dysk sata i instalator
nie wykrywa sterownikow. wydawalo mi sie ze system ma juz dodane do
bibliotek takie sterowniki...

i teraz pytanie - co takiego musi miec w sobie windows w wersji na F-S
ze instalacja przebiega bezproblemowo?
jak konkretnie powinienem zmodyfikowac mojego windowsa zeby ruszyl na
tym F-S?

--
pozdrawiam
  Andre